Miért és hogyan csalódtam egy network marketing cégben?
Sose akartam csatlakozni hasonlóhoz...

feny.jpg

Mint olyan sokan Magyarországon, én sem akartam sose egy MLM vagy szebb nevén network marketing céghez csatlakozni, még igazán csak rendelni sem semmit. A rossz tapasztalatomat adták a nyomulós árubemutatók, ahol mindig a vásárlásra akartak rávenni, sokszor olyan dolgokra amire nincs is valójában szükségem. Biztos vagyok benne, hogy minden családban van legalább egy fő, akinek van hasonló élménye. Szóval ez a világ sose vonzott, hogy valami agymosott, betanított forgatókönyv szerinti, szinte erőszakos munkát csináljak, amitől az emberek java menekül.Bár azt tudjuk, hogy az ilyen cégek termékei magas, prémium minőséget képviselnek. Tehát a termékek jók és akár életeket megváltoztathatók lehetnek, de az üzleti résszel azonosulni keveseknek működik.

2020 áprilisában, amikor beütött a c@vid, azt éreztem hogy meg kell védenem magam, az egészségem. Azt is éreztem, hogy ehhez kizárólag természetes megoldások jöhetnek szóba és valahogy az illóolajok voltak azok, amik elsőre bevillantak. Megkérdeztem Mesot, aki a táplálkozási tanácsadóm, hogy ő melyik márkát ajánlja, használja. Egyből a Young Livinget mondta, mert tudja hogy független szakértők is ezt a minőséget ajánlják, sőt használják is tudományos kísérleteikhez. Egyértelmű volt számomra, hogy innen rendeljek. Egy egyszerű webshopos vásárlás volt, pár nap alatt megérkezett a kis házi patikám. A borsmentát bontottam ki elsőnek, majd sorra a 12 üvegcsét és belevetettem magam a különböző használati módokba. Szerelem lett első szippantásra, úgy éreztem hazaértem, megérkeztem! Tagja lettem egy facebook csoportnak is, ahol még több tippet kaptam arról, hogyan tudom az illóolajokat univerzálisan használni. Bújtam a webshopon is a termékeket, ahol kiderült hogy az egész lakás, család számára van minden ami kell. psk.jpg

Aztán májusban jött a kérdés, szeretnék-e ebből pénzt keresni? Óh, hogy ez egy network marketing cég? Egy pillanatra megtorpantam. Szeretném én ezt? A meglévő saját cég mellé egy másikat? Most itt mi lesz, nekem is átmossák az agyam hülye marketing szövegekkel, járhatok meetingekre? Ilyet tuti nem szerettem volna se magamnak, se másnak!

Kíváncsi voltam persze, mert a termékek teljesen magukkal ragadtak, ezért részt vettem egy üzleti témájú zoomon, gondolván veszteni valóm nincs. A csatlakozáshoz sem kellett senkinek extrán fizetni, minden fillért magamra költöttem. Szóval úgy voltam vele, max ezt az időt vesztem, amit a zoomon töltök, mást nem. Plusz a neten is elkezdtem nézelődni, hogy mégis milyen ez a cég, mit érdemes tudni róla?

Csalódtam! Eddigi életemben talán a legjobban, legnagyobbat.

Teljesen mást kaptam, mint amire számítottam! Bepillantást kaptam az üzleti részbe, hogyan dolgozik a csapat, milyen értékeket képvisel a cég? Be kell valljam egyből beszippantott és nagyon megtetszett az a szabadság, amit itt tapasztaltam. Ez pedig egy elfoglalt ember számára nagy kincs, hogy úgy dolgozhat ahogy neki jól esik és ahogy az idejébe be tudja illeszteni. Aztán kezdett összeállni a kép, visszagondoltam arra én hogyan csatlakoztam és rendeltem az első üvegcséimet. Annyira egy természetes, baráti folyamat volt, gyakorlatilag arról beszéltünk, hogyan érezhetem magam még jobban.

Mindenki erre vágyik az életében, hogy jól legyen benne!

Úgyhogy eldöntöttem, én is szeretnék segíteni mások életét jobbá tenni az illatok segítségével!

Azóta 2 év telt el és minden nappal csak megerősödöm a döntésemben és hogy jól választottam. Már két nagyobb eseményünk is volt, ahol olyan pozitív energiák szabadultak fel, amikről álmodni sem tudtam és most ez a valóságom, az életem, aminek még mindig csak az elején járok. Egy olyan közösség része vagyok, ahol elismernek, támogatnak, elfogadnak, számítanak rám, amiben fejlődhetek és kiteljesedhetek és megtaláltam az eszközöket ahhoz hogy lelkileg is minél többször egyensúlyban legyek magammal, erősítsem az önbizalmam. Miközben ezt a lehetőséget tudom biztosítani azoknak, akik hozzám fordulnak.

csapat.jpg

Ha szeretnél jól csalódni te is egy networker cégben, akkor tárt karokkal várunk, hogy a te életed is jobbá tegyük, akár szimpla felhasználó, akár az üzleti rész iránt (is) érdeklődsz, biztosak vagyunk benne, a döntésed boldoggá tesz majd téged is!

Illatos napokat kívánok,

Nóri

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://illoolajok.blog.hu/api/trackback/id/tr8817801375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ölelés egy palackban

Hogyan hozd ki Te is a legtöbbet magadból illóolajok segítségével és találj megoldásokat természetes módszerekkel. Hozd egyensúlyba a tested és a lelked illatokkal.

Friss topikok

Címkék

agyal (2) állapotfelmérés (6) allergia (1) alvás (3) anya (4) anyagi biztonság (3) anyák napja (1) anyaság (3) anya jól van (6) arcpermet (2) aromaterápia (8) bátorság (11) béke (7) belsőleg fogyasztható illóolaj (6) beszéd (1) be the change (12) borsmenta (6) cédrus (3) citrom (4) citromfű (3) coach (1) csináld (11) deviza (1) deviza számla (1) diffúzor (13) diy (3) édesanya (3) egészség megőrzés (11) együttműködés (6) elengedés (4) életmód (15) előadás (1) élőzés (1) ensanathermalhotel (1) érzelmeink illata (15) érzelmiállapot (6) érzelmiegyensúly (21) érzelmi állapot (7) érzelmi illatok (14) érzelmi egyensúly (5) esemény (4) eukaliptusz (1) euro (1) farm (2) farmlátogatás (1) fesztivál (2) feta krém (1) fizikai állapot (2) főzés (2) fűszer (1) fűszerezz (1) garancia (4) gary young (1) geranium (3) grapefruit (1) guacamole (1) gyakorikérdések (12) gyerekek és illóolaj (1) hogyan használd (8) home office (1) humusz (1) illat (23) illatosélet (25) illoolaj (23) illóolaj (28) immunrendszer támogatás (7) introvertált (1) iroda (1) itovi (6) jázmin (2) kamilla (1) kapcsolat (4) karácsony (1) kata (1) kattog (2) kende-hofherr krisztina (1) kerti parti (1) konyha (2) konzultáció (4) közösség (19) lelkiállapot (5) lepárlás (1) levendula (12) levendulaillóolaj (6) margit sziget (1) masszázs (3) mediátor (1) meditáció (3) megelőzés (10) meghitt (1) megoldás (7) mentálisegészség (5) merjlépni (8) merj lépni (13) mikrofon (1) milyen diffuzort válasszak (1) mindset (9) minőség (21) muskátli (2) muskotály zsálya (1) napozás (1) napozás utáni spray (2) negatívstressz (4) neroli (1) network marketing (2) nicolas landel (1) nőiváltó (1) nőiváltófesztivál (1) női váltó (1) nőknek (12) nyár (3) nyárillat (3) nyugdíjas évek (2) nyugtató (8) öngondoskodás (1) önsimeret (15) oregano (2) otthon (17) pacsuli (1) pajzsmirigy (4) parfüm (7) párkapcsolat (4) parlagfű (1) párologtató (3) pihentetőalvás (3) piknik (1) pollen (2) pozitívstressz (2) recept (5) release (2) rendezvény (3) reziliencia (6) ripkata (1) rólam (3) romantika (1) seed to seal (1) selfcare (1) sikeres (1) sikeresnők (17) spray (1) stressz (5) stresszkezelés (14) szaglászás (3) szalmagyopár (1) személyiségtípus (1) szeretet (2) színpad (1) szúnyog riasztó (1) találkozzunk (2) tapasztalat (19) táplálkozás (3) tavasz (1) tavasz illata (1) tél (1) testpermet (1) tipp (7) tippek (15) tömjén (2) top5 (1) tudatalatti (6) valentin nap (1) valódilevendula (2) változás (6) vegyszermentes (6) workshop (1) ygeneráció (2) ylanylang (4) ylday (1) youngliving (22) younglivingday (1) young living (4) zsálya (2) Címkefelhő
süti beállítások módosítása