Ölelés egy palackban - az én illatos történetem

blog_cim_olelesegypalackban.png

Szeretek a saját fejem után menni. Amit megtapasztalok és aminek alaposan utána járok, annak hiszek. Meg még 2-3 embernek, akikben megbízom és tudom, hogy értenek az adott témához.

Mindig is fontos volt az egészségem és apránként igyekszem is tenni érte. Otthonról, a gyerekkoromból hoztam ezt a hozzáállást. Mióta saját fizetésem van, azóta pedig 100%-ban a saját kezemben van az irányítás, hogy mire költök? Semmilyen irányú képesítésem nincs, a saját számomra bevált tapasztalataimat osztom meg ezen a blogon. Viszont vannak olyan megoldások az életemben, amikhez szakember segítségét vettem igénybe, mint például a pajzsmirigyem esetében is.

Tehát amolyan csináld magad és ösztönös módon dolgozom az egészségem megőrzésén, hogy sokáig jól érezzem magam a bőrömben és a nyugdíjas éveim alatt is fitt legyek és legyen energiám olyan dolgokra, amik kimaradtak a munkával töltött éveimből. Az elvem itt is a 80/20 arány elérése (Pareto elvként már biztos hallottál erről). Azaz a célom, hogy 80%-ban helyesen táplálkozzak és vegyszermentes termékeket használjak a háztartásunkban. A maradék 20% lehet csalás, mert egyszerűen kell egy kis lazítás néha, senkinek nincs kedve megszakadni ebben.

A tökéletes nem a 100%-ról szól, hanem az arányokról és hogy jól érezzük magunkat az éltünkben.

Ehhez a gondolathoz és hogy ebben meg tudjak erősödni, sok évnyi kutató munka van. A 20-as éveimben sok pszichológiai (főleg önismereti) témájú könyvet olvastam, ez a téma a mai napig nagy kedvencem amúgy. Az utóbbi 7 évben pedig sok üzleti témájú előadáson vettem részt, hogy felkészítsem magam a családi vállalkozásunk vezetésére, mint második generáció. Az elmúlt 2 évben a táplálkozás és a vegyszermentesség témáiba is elkezdtem jobban belevetni magam. Meg kellett tapasztaljam azt is, hogy sok az ellentmondás ezeknél a témáknál, ezért nehéz kitalálni mi lehet a jó megoldás, ami nekünk beválik. A tiszta kozmetikumokkal és tisztítószerekkel több mint 10 éve próbálkoztam már, hogy a legjobbat megtaláljam magamnak. Mindig újabb és újabb márka termékeit próbáltam ki magamon, ám igazán egyik sem vált be. Célom volt az is, hogy leszokjak a fájdalomcsillapítóról (a havi görcseim miatt szedtem) és a pollenszezonban a tablettáról. Büszkén mondom, hogy 2 éve egyiket se szedem! Sőt semmilyen bogyót! Végtelenül hálás vagyok ezért.

Hogyan jutottam el idáig?

Ez az igény a szint lépésre kb 3 éve kezdődött nálam. Éreztem, hogy lehetnék jobban, annak ellenére, hogy különösebb kézzelfogható panaszom nem volt. Egy napon figyelmes lettem az egyik partnerünkre és elkezdtem követni Instagramon. Ő volt Meso, Szabados Emese ( www.msofitness.hu ), aki már évek óta vett tőlünk címkét a fitness ruháiba. Kiderült, hogy táplálkozási tanácsadó lassan 10 éve. Elkezdtem olvasni a posztjait és pár hét alatt meggyőzött, hogy bátran megkeressem és kielemezze az egészségi állapotomat és adjon tanácsokat a változtatásra. A kiértékelés során derült ki, hogy a pajzsmirigyem alul működik. Meso tanácsait követve az értékeim szépen javulni kezdtek, ez persze egy lassabb folyamat volt, türelem kellett hozzá. Ami eredmény hamar jött és pár hét után már észrevettem magamon, az az hogy jobban kezdtem érezni magam a bőrömben, energikusabb lettem. A havi görcseim gyengültek, látszódott hogy tisztul a szervezetem. A parlagfű szezont már jobban viseltem, a 2021-es szezont meg szinte észre sem vettem, 1 hét az ami erős volt, az addigi kb 10 hét helyett.

A táplálkozás mellett, ami ezen felül nagy változást hozott az életembe és amit szintén Mesonak köszönhetek, azok az illóolajok! Ezek segítettek a pajzsmirigyem támogatásában és a pollen szezonban is, valamint a görcsöknél is jól jönnek mindig. Fokozatosan lecseréltem, kb 1 év alatt, a piperéimet és a tisztítószereimet is vegyszermentesre, amiért a bőröm is hálás. Ezeken kívül sok más helyzetben megoldást adnak az illóolajok, nélkülük nehezebben venném a kihívásokat már az biztos. Az utóbbi időben megoldotta amikor a fülemmel volt gondom, mert hatalmas zaj ártalom ért. Bátorságot adott, hogy legyőzzem a gátjaimat és merjek videókat készíteni Instagramra. Az alvásom jobb lett, segít kikapcsolni az agyam, hogy hagyja abba a kattogást és pihenjen. Velük támogatom az immun- és légzőrendszerem. A stresszkezelésben és az érzelmi egyensúly visszanyerésében is bizonyítottak már nekem. Ide tartozik a gyász megélése is, ami az elmúlt két évben fokozottan érint mindannyiunkat sajnos.

Azóta, hogy ezeket a lépéseket megtettem magamért, sokkal nyugodtabb vagyok, minden külső esemény ellenére. Egyszerűen biztonságot ad ez a tudás ezekkel a csodás illatokkal, melyeket univerzálisan tudok használni minden élethelyzetben. Ezen felül új barátokat is szereztem, akikre szintén bármikor számíthatok. Gyakorlatilag egy új boldogabb, magabiztosabb Nóri született az elmúlt két év alatt, akiben ott a lehetőség hogy hosszú, boldog és egészséges élete legyen. Ezért is érzem azt, hogy az

az illóolajok ölelés egy palackban.

A bejegyzés trackback címe:

https://illoolajok.blog.hu/api/trackback/id/tr417166082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ölelés egy palackban

Hogyan hozd ki Te is a legtöbbet magadból illóolajok segítségével és találj megoldásokat természetes módszerekkel. Hozd egyensúlyba a tested és a lelked illatokkal.

Friss topikok

Címkék

agyal (2) állapotfelmérés (6) allergia (1) alvás (3) anya (4) anyagi biztonság (3) anyák napja (1) anyaság (3) anya jól van (6) arcpermet (2) aromaterápia (8) bátorság (11) béke (7) belsőleg fogyasztható illóolaj (6) beszéd (1) be the change (12) borsmenta (6) cédrus (3) citrom (4) citromfű (3) coach (1) csináld (11) deviza (1) deviza számla (1) diffúzor (13) diy (3) édesanya (3) egészség megőrzés (11) együttműködés (6) elengedés (4) életmód (15) előadás (1) élőzés (1) ensanathermalhotel (1) érzelmeink illata (15) érzelmiállapot (6) érzelmiegyensúly (21) érzelmi állapot (7) érzelmi illatok (14) érzelmi egyensúly (5) esemény (4) eukaliptusz (1) euro (1) farm (2) farmlátogatás (1) fesztivál (2) feta krém (1) fizikai állapot (2) főzés (2) fűszer (1) fűszerezz (1) garancia (4) gary young (1) geranium (3) grapefruit (1) guacamole (1) gyakorikérdések (12) gyerekek és illóolaj (1) hogyan használd (8) home office (1) humusz (1) illat (23) illatosélet (25) illóolaj (28) illoolaj (23) immunrendszer támogatás (7) introvertált (1) iroda (1) itovi (6) jázmin (2) kamilla (1) kapcsolat (4) karácsony (1) kata (1) kattog (2) kende-hofherr krisztina (1) kerti parti (1) konyha (2) konzultáció (4) közösség (19) lelkiállapot (5) lepárlás (1) levendula (12) levendulaillóolaj (6) margit sziget (1) masszázs (3) mediátor (1) meditáció (3) megelőzés (10) meghitt (1) megoldás (7) mentálisegészség (5) merjlépni (8) merj lépni (13) mikrofon (1) milyen diffuzort válasszak (1) mindset (9) minőség (21) muskátli (2) muskotály zsálya (1) napozás (1) napozás utáni spray (2) negatívstressz (4) neroli (1) network marketing (2) nicolas landel (1) nőiváltó (1) nőiváltófesztivál (1) női váltó (1) nőknek (12) nyár (3) nyárillat (3) nyugdíjas évek (2) nyugtató (8) öngondoskodás (1) önsimeret (15) oregano (2) otthon (17) pacsuli (1) pajzsmirigy (4) parfüm (7) párkapcsolat (4) parlagfű (1) párologtató (3) pihentetőalvás (3) piknik (1) pollen (2) pozitívstressz (2) recept (5) release (2) rendezvény (3) reziliencia (6) ripkata (1) rólam (3) romantika (1) seed to seal (1) selfcare (1) sikeres (1) sikeresnők (17) spray (1) stressz (5) stresszkezelés (14) szaglászás (3) szalmagyopár (1) személyiségtípus (1) szeretet (2) színpad (1) szúnyog riasztó (1) találkozzunk (2) tapasztalat (19) táplálkozás (3) tavasz (1) tavasz illata (1) tél (1) testpermet (1) tipp (7) tippek (15) tömjén (2) top5 (1) tudatalatti (6) valentin nap (1) valódilevendula (2) változás (6) vegyszermentes (6) workshop (1) ygeneráció (2) ylanylang (4) ylday (1) youngliving (22) younglivingday (1) young living (4) zsálya (2) Címkefelhő
süti beállítások módosítása