A nagy átverés a (minőségi) illóolajokkal kapcsolatban!
Mi történik az életeddel, amikor elkezded használni őket?

blog_atveres_borito.png

Mi történik az életeddel, amikor elkezded használni a minőségi illóolajokat?

Sokan keresnek instant megoldásokat, amik már az első használat után eredményt mutatnak, és már egyből kevesebb ráncuk lesz, elmúlik a derék-, vagy térd fájásuk, tisztábban hallanak,...sorolhatnám. Rengeteg ilyen "segítő csoport" van, ahol szinte teljes szakértelem nélkül fényképek és elnagyolt leírás alapján vadidegen emberek adnak egymásnak tanácsokat olyan problémákra, amikkel valószínű jobb ha orvoshoz fordulunk inkább. Vagy, egyszerűen kéne ismerni magunkat és egy kis időt és pénzt szánni arra, hogy meg tudjuk mi az, ami nekünk a legjobban beválik.

Mert pont amennyire különbözünk kívül, annyira vagyunk mások belül is!

Az utánajárást, és a magunkkal való napi szintű foglalkozást nem lehet megspórolni! A kitartó, következetes tetteinknek lesz pozitív hatása hosszútávon. Persze most nem prédikálni szeretnék, amikor nálam is lecsúszik egy pohár pezsgő vagy egy szelet süti időnként, hanem egy irányról beszélni, amit követek és az a fő csapás, azon igyekszem többet, jobban tartani magam. Figyelni magamra, a testem jelzéseire, hogy tudjam mire van szüksége, egy-egy kihívásos helyzetben mi ad megoldást.  Figyelem azt is, mi az amit tehetek, hogy minél tovább jól legyek és fenntartsam az egészségi állapotomat.

Az egészségem mindig fontos volt, ezért több mint 10 éve olyan kozmetikumokat és tisztítószereket kezdtem el használni, amik minél kevesebb vegyszert tartalmaznak. 2019-ben az anyagcsere típusomat is kiderítettem Meso segítségével, aki által kiderült hogy a pajzsmirigyem alulműködik. Közben ezt is helyre tettük. Szóval elkezdtem szintet lépni 3 éve. A táplálkozás témában a következő lépés számomra, hogy meg tudjam mire vagyok érzékeny, mi az az étel, ami a szervezetem számára nem kívánatos, mert gyulladást okoz. Ezt egy Foodtest segítségével fogom kideríteni. 2020-ban a pandemia kapcsán nyitottam az illóolajok felé, hogy megvédjem magam. Azt éreztem, hogy a szervezetem számára ez lesz a legjobb megoldás.

Eléggé úgy néz ki, hogy elég is volt! 

Először azt gondoltam, hogy majd párologtatom az olajokat, ami fertőtleníti a levegőt és közben jó illat lesz otthon, meg kenegetem esetleg a mellkasom az eukaliptusz olajjal, hogy a tüdőm erős maradjon. Mondhatnám, hogy ez átverés és csalódott vagyok, mert nem azt kaptam amire számítottam, de az igazság az, hogy...

Ettől milliószor többet kaptam! nori_farm.jpg

Az életem nem lett könnyebb, sőt számtalan kihívás jön azóta is. Nem csak maga a pandemia miatti korlátozások voltak nehezek, de a gyász, feszültségek az üzletben, a bizonytalanság is mind jelen voltak. Most pedig próbáljuk feldolgozni ennek a 2 évnek a traumáit. Januárban és februárban nagyon feszült voltam. Olyan mértékben, amit még nem tapasztaltam magamon eddig, mert én alapvetően egy nyugodt természet vagyok. Tehetetlennek és elkeseredettnek éreztem magam, a helyzetet kilátástalannak éreztem. Ugyan a szituáció nem lett jobb sajnos, sőt... mégis sikerül jobban kezelnem ezeket az érzéseket magamban, miközben azt veszem észre hogy mindenki feszült, fásult, rohan, figyelmetlen körülöttem. A 2 évnyi elzártság kiölte a személyes kapcsolatokat, amire mostanra már szinte mindenki ki van éhezve, hogy újra kapcsolódhasson és megölelhessen másokat vagy mélyen a szemébe nézhessen egy mosoly kíséretében!

Az illóolajokkal én egy közösséget is kaptam! Méghozzá olyat, akikkel hasonló értékeket képviselünk és jó kapcsolódni, van lehetőség a személyes találkozásra is. Támogatjuk és elfogadjuk egymást, mindenki a maga képességei szerint érvényesül és járul hozzá a csapat eredményeihez. Az érzelmi illat keverékek támogatnak, hogy jobban megismerjem magam, olyanok mint egy "mini pszichológus".

A párologtatáson kívül pedig megtanultam, hogy mennyire univerzálisan használhatók a minőségi illóolajok! Ezért beköltöztek a fürdőszobámba, a konyhába, az előszobába, a mosókonyhába, a nappaliba és a hálóba is, sőt az irodába is! De még az utazások alkalmával is magammal viszem őket. 

Tehát az élet nem lett rózsaszín az illóolajokkal, de mindent könnyebben kezelek és élek meg nekik köszönhetően! Tudom, hogy bármilyen kihívás jön, arra biztosan van megoldásom. Annak is örültem volna, ha ezt valaki hamarabb megosztja velem.

Érdekel ez az Életstílus? Keress bátran!

Illatos nyarat,

Nóri

illatosmindennapok@gmail.com

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://illoolajok.blog.hu/api/trackback/id/tr917874893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ölelés egy palackban

Hogyan hozd ki Te is a legtöbbet magadból illóolajok segítségével és találj megoldásokat természetes módszerekkel. Hozd egyensúlyba a tested és a lelked illatokkal.

Friss topikok

Címkék

agyal (2) állapotfelmérés (6) allergia (1) alvás (3) anya (4) anyagi biztonság (3) anyák napja (1) anyaság (3) anya jól van (6) arcpermet (2) aromaterápia (8) bátorság (11) béke (7) belsőleg fogyasztható illóolaj (6) beszéd (1) be the change (12) borsmenta (6) cédrus (3) citrom (4) citromfű (3) coach (1) csináld (11) deviza (1) deviza számla (1) diffúzor (13) diy (3) édesanya (3) egészség megőrzés (11) együttműködés (6) elengedés (4) életmód (15) előadás (1) élőzés (1) ensanathermalhotel (1) érzelmeink illata (15) érzelmiállapot (6) érzelmiegyensúly (21) érzelmi állapot (7) érzelmi illatok (14) érzelmi egyensúly (5) esemény (4) eukaliptusz (1) euro (1) farm (2) farmlátogatás (1) fesztivál (2) feta krém (1) fizikai állapot (2) főzés (2) fűszer (1) fűszerezz (1) garancia (4) gary young (1) geranium (3) grapefruit (1) guacamole (1) gyakorikérdések (12) gyerekek és illóolaj (1) hogyan használd (8) home office (1) humusz (1) illat (23) illatosélet (25) illóolaj (28) illoolaj (23) immunrendszer támogatás (7) introvertált (1) iroda (1) itovi (6) jázmin (2) kamilla (1) kapcsolat (4) karácsony (1) kata (1) kattog (2) kende-hofherr krisztina (1) kerti parti (1) konyha (2) konzultáció (4) közösség (19) lelkiállapot (5) lepárlás (1) levendula (12) levendulaillóolaj (6) margit sziget (1) masszázs (3) mediátor (1) meditáció (3) megelőzés (10) meghitt (1) megoldás (7) mentálisegészség (5) merjlépni (8) merj lépni (13) mikrofon (1) milyen diffuzort válasszak (1) mindset (9) minőség (21) muskátli (2) muskotály zsálya (1) napozás (1) napozás utáni spray (2) negatívstressz (4) neroli (1) network marketing (2) nicolas landel (1) nőiváltó (1) nőiváltófesztivál (1) női váltó (1) nőknek (12) nyár (3) nyárillat (3) nyugdíjas évek (2) nyugtató (8) öngondoskodás (1) önsimeret (15) oregano (2) otthon (17) pacsuli (1) pajzsmirigy (4) parfüm (7) párkapcsolat (4) parlagfű (1) párologtató (3) pihentetőalvás (3) piknik (1) pollen (2) pozitívstressz (2) recept (5) release (2) rendezvény (3) reziliencia (6) ripkata (1) rólam (3) romantika (1) seed to seal (1) selfcare (1) sikeres (1) sikeresnők (17) spray (1) stressz (5) stresszkezelés (14) szaglászás (3) szalmagyopár (1) személyiségtípus (1) szeretet (2) színpad (1) szúnyog riasztó (1) találkozzunk (2) tapasztalat (19) táplálkozás (3) tavasz (1) tavasz illata (1) tél (1) testpermet (1) tipp (7) tippek (15) tömjén (2) top5 (1) tudatalatti (6) valentin nap (1) valódilevendula (2) változás (6) vegyszermentes (6) workshop (1) ygeneráció (2) ylanylang (4) ylday (1) youngliving (22) younglivingday (1) young living (4) zsálya (2) Címkefelhő
süti beállítások módosítása